események

A Fári-kútnál voltunk

A kórház előtt gyülekeztünk. Hatalmas volt a köd. Amikor elindultunk, még kicsit hideg volt. A betonos út meredeken haladt a hegyre. Aztán letértünk az utcáról , itt egy kicsit csúszott a föld, sokan mintha korcsolyáztak volna.

Sokáig fák között mentünk. Jó érzés volt, amikor újra napot láttunk. Ahogy mentünk, olyan ismerős volt a táj, hogy egy idő után rájöttem:a Hármas-sziklánál vagyunk. És igen: ott állt a három szikla.

Lepihentünk. A Dojo-t is láttuk innen. Hamarosan átmentünk egy fenyőerdőn, aztán akác,bükk és egy mindenféle fából álló erdőn vágtunk át. Elhaladtunk egy ház előtt. A Fári-kút úgy nézett ki, mintha kiapadt volna egy medence. Alig volt már vizem, ezért töltöttem a forrásból.

Fára másztunk és sütöttünk krumplit, hagymát, ebből kiadósan belakmároztunk. Nagyon jót játszottunk az erdőben. A következő megálló a hegytető volt, ahol megismertük Lolát, a kutyát. Onnan fentről minden morzsányinak tűnt.

Hazafelé lejtősebb volt az út. Mire hazaértünk már nagyon fáradt voltam.

Jól telt a kirándulás: Köszönjük, Laci bácsi!